Mix 17+
Alweer een zonnige dag in het najaar van 2014. En jawel hoor, alweer een dag waarop het mixteam van Ittervoort dus mocht tennissen in het zonnetje.
Dit keer ging de reis naar Stramproy waar de tegenstanders van vandaag bekenden waren uit het tenniswereldje.

Zij hadden al verschillende tips en trucs gekregen van hun thuisfront om ons team te kunnen verslaan. Bart en Varenka stonden te popelen om eens een keer samen te mixen en vandaar dat we startten met de mix. Zij moesten nog wel even wakker worden en dat gebeurde bij de 3-0 achterstand. Na goed en degelijk spel werd de eerste set met 6-3 binnengehaald. De tweede set ging vrij gemakkelijk en werd ook met 6-3 gewonnen.
Roy en Jannie speelde ook voor de eerste samen deze competitie en ook dat bleek een zeer goede combinatie. De tegenstanders hadden geen schijn van kans tegen de toverballen van Roy en de mooie volley's van Jannie. Met een uitslag van 6-0 6-1 was iedereen meer dan tevreden en zo stonden we in de 'rust' met 2-0 voor. We kregen heerlijk vers stokbrood met kruidenboter om ons weer op te laden voor de heren-en damesdubbel. Beide partijen liepen volgens schema. Bart en Roy speelden als vanouds en wonnen met 6-3 6-3 en Jannie en Varenka speelden veel beter dan de eerste wedstrijd samen en wonnen met 7-5 6-2. Na een heerlijk macaroni kon het mixteam naar huis met een 4-0 overwinning op zak. Op naar volgende week, de thuiswedstrijd tegen Oriënt.

Heren 17+
De heren speelden op zaterdag 4 oktober 2014 bij TCK '54 (Kerkrade):
Nadat wij de koffie hadden genuttigd op een schitterend zonnig terras, begonnen wij aan onze 1e partij: René Heijmans en William van Heugten op baan 1 en Art Heijmans en Hub Snijkers op baan 2. René en William begonnen voortvarend en trokken de 1e set naar zich toe met heel goed spel:3-6. De 2e set verliep iets minder en eindigde in het voordeel van TCK '54: 6-2. Een 3e set kwam eraan en René voelde zich steeds zwakker door een waarschijnlijk hardnekkig virus en het werd dan ook niet veel meer voor ons team: helaas 6-1 voor de tegenstrevers. Inmiddels stonden Art en Hub te vechten op baan 2 en de strijd ging gelijk op in de 1e set en de uitslag was iets vertekend: 6-3. De 2e set verliep steeds slechter voor de mannen van LTC Ittervoort en uitslag was er vrij snel:6-1. De 2e wedstrijd dan: Baan 1 met René en Art en baan 2 William en Hub. Beide wedstrijden gaan gelijk op met 2x voorsprong in de 1e set, maar helaas eindigden beide sets in verlies: allebei 6-4. Dan de 2e set op baan 1:6-3 met toch nog heel verdienstelijk tennis door beide heren Heijmans, ondanks de plaaggeest in de buik van René. Op baan 2 werd het wel heel spannend en William en Hub. bleven op voorsprong met in het vooruitzicht een 3e set. Het mocht niet zo zijn..... het werd toch met veel hangen en wurgen nog 7-5 voor onze tegenstanders. Met een leuke afsluiting en een illusie armer, vertrokken wij weer naar huis met een 4-0 nederlaag, maar het voelde niet zo.