Er kan bijna elke dag getennist worden bij L.T.C. Ittervoort. Op de vier kunstgrasbanen van onze tennisclub kan er ook in de winterperiode buiten getennist worden. Ook zijn er mogelijkheden voor het volgen van tennistrainingen. De contributie bedraagt voor seniorleden €100,-, voor juniorleden (degenen die voor 1 januari van het kalenderjaar nog geen 17 jaar zijn) is dit € 60,- en € 40,- voor pupillen (degenen die voor 1 januari van het kalenderjaar nog geen 12 jaar zijn).

Maak eens een afspraak met of Roy Lupsen of neem contact op en kom eens tennissen bij L.T.C. Ittervoort.
Beslis dan of je lid wilt worden van de vereniging.

Klik hier voor het inschrijfformulier in DOC-formaat (Microsoft Word nodig) of
klik hier voor het inschrijfformulier in PDF-formaat (Adobe Reader nodig).

Afmelding van het lidmaatschap voor een volgend jaar dient uiterlijk op 31 december te zijn doorgegeven. Dit kan alleen bij de penningmeester.

Er zijn regels opgesteld voor het tennissen van ouders met hun kinderen.
Voor meer informatie klik hier.

De kosten om als lid met een introducé te mogen tennissen op de banen van L.T.C. Ittervoort zijn 5 euro per introducé per dag. Een introducé mag maximaal 2 keer per jaar gebruik maken van deze regeling. Als je iemand voor een dag wilt introduceren dien je dit kenbaar te maken bij de penningmeester. Het introducégeld dient ook betaald te worden aan de penningmeester.
Voor meer informatie hierover kun je ook een mailtje sturen naar de Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .