Gemengde team L.T.C. Ittervoort haalt weer uit

Zaterdag won het gemengde team van tennisclub Ittervoort tijdens de tweede ronde van de najaarscompetitie weer met 4-0. Ook het herenteam won. Het driekwart team speelde gelijk.

Maximale winst gemengde team

Het gemengde team speelde tegen Kimbria 3 uit Maastricht. Ino Wienbeck en Guido Lemmens hadden in de eerste set moeite met de Maastrichtenaren. Daarna denderden de Ittervoortse heren over de tegenstander heen. De andere drie partijen werd door het gemengde team gemakkelijk gewonnen. Georgette van den Ende  en Jannie Vries hoefden slechts 2 games af te staan in het damesdubbel. Ino Wienbeck en Suzan Ramakers waren binnen een uur klaar met hun wedstrijd. Ook Jannie en Guido  hadden weinig moeite om het 4e punt binnen te halen. Door deze overwinning staat het gemengde team op kop met 8 punten in haar poule.

Het herenteam had iets goed te maken, na de nederlaag van de vorige week. Ron Schreurs en Edwin Lormans wonnen in twee eenvoudige sets. Bart Geukemeijer en Roy van Vlijmen begonnen goed aan de wedstrijd, maar vooral door goede opslagen van de tegenstanders kwam het Ittervoortse duo net te kort. Bart en Edwin wonnen met degelijk spel het tweede punt. Ron en Roy wisselden goede momenten af met heel slechte. Echter ze wisten wel het derde en winnende punt binnen te slepen.

Jeugdteam speelt gelijk

Na in de eerste speelronde tegen het tweede team van Horn te hebben verloren was afgelopen woensdag het eerste team van Horn de tegenstander van het driekwart team. De meisjes Megan de Bont, Myrthe Metselaars en Marieke Snijkers speelden met 9-9 gelijk.