Gemengde team L.T.C. Ittervoort wint weer

Zaterdag won het gemengde team van tennisclub L.T.C. Ittervoort haar wedstrijd, na de nederlaag van vorige week, tegen GTR 3 met 3-1. De wedstrijd van het herenteam werd uitgesteld. Het driekwart team kon niet winnen tegen Echt..

Belangrijke zege gemengde team

Het gemengde team speelde op het Ittervoortse kunstgras tegen GTR 3 uit Geleen. Na de nederlaag van de vorige week wilde het team iets rechtzetten om mee te blijven strijden om het kampioenschap. Suzan Ramakers en Jannie Vries speelden een spannende driesetter, die ze door tactisch spel wisten te winnen. Guido Lemmens en Ino Wienbeck verloren doordat een van hun tegenstanders de wedstrijd beheerste. Door een tactische omzetting van het team uit Geleen speelden Suzan en Guido tegen het sterkste koppel. Toch wist het Ittervoortse duo in drie sets te winnen. Ino en Jannie wonnen vervolgens gemakkelijk hun partij. Door deze 3-1 overwinning vindt het team weer aansluiting bij de koploper van hun poule.

Jeugdteam kan net niet winnen

Het driekwart team maakt een moeilijke competitie door. De vierde wedstrijd verloren de meisjes uit Ittervoort met 10 - 8 tegen Echt. Toch houden ze moed om in de tweede helft van de competitie betere resultaten te behalen.

Frühshoppen op de baan met mooi weer

Al enkele jaren organiseert de tennisclub L.T.C. Ittervoort in het najaar “het frühshoppen op de tennisbaan”. Op een zonovergoten park speelden afgelopen zondag veel leden tenniswedstrijden en werd tussen de partijen door op het terras de honger gestild met spek en eieren. Deze gezellige dag is zeker voor herhaling vatbaar.

Wintertraining

Vanaf medio oktober zullen er op de tennisbanen van onze vereniging weer tennistrainingen in de winterperiode worden aangeboden. In het winterseizoen van 2010-2011 zal trainer Maurice Maessen een 15-tal tennislessen verzorgen op maandag en dinsdag. Maurice zal trainingen geven aan junior- en seniorleden. Er zijn ook mogelijkheden om privélessen te volgen. Kijk voor meer informatie op www.ltcittervoort.nl of mail naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .