Herenteam L.T.C. Ittervoort pakt uit

Zaterdag won het herenteam van tennisclub L.T.C. Ittervoort met maar liefst 4-0 van Stevensweert. Het gemengde verloor van de koploper uit Maasbracht. Het driekwart team verloor van Posterholt.

Goede winst herenteam

Het herenteam speelde tegen Stevensweert met vlagen goede wedstrijden. Toch is het knap om wedstrijden te winnen, waarbij het spel niet heel goed was. Roy Lupsen en Ron Schreurs speelde een moeizame wedstrijd, maar wonnen wel in drie sets. Ruud Coenen en Edwin Lormans speelde een wisselvallende partij, maar trokken ook aan het langste eind. Dennis van den Heuvel, die zijn vakantie nog in de benen had, en Ruud Coenen speelde een goede wedstrijd en wonnen met gemak. Het vierde punt kwam op naam van Edwin en Ron.

Het gemengde team speelde tegen de koploper uit Maasbracht. Bij winst zou het team uit Ittervoort aansluiting vinden bij de koploper. Echter het liep anders. Peggy Craemers en Suzan Ramakers kwamen pas te laat in hun ritme. Guido Lemmens en Ino Wienbeck maakte op de belangrijke momenten te veel fouten, zodat ze in drie sets verloren. Suzan en Guido begonnen goed aan de wedstrijd door de eerste set te winnen, echter ze konden niet doordrukken. Peggy en Ino wonnen in drie spannende sets hun wedstrijd, waardoor het team slechts een punt overhield in deze belangrijke wedstrijd.

Jeugdteam verliest

Het driekwart team heeft de wedstrijd tegen Potec verloren. De twee jongens en het meisje uit Posterholt waren te sterk voor de Ittervoortse meisjes. Myrthe Metselaars, Nicole Cremers en Megan de Bont verwoorden de nederlaag als volgt. “We zijn verloren en zijn teleurgesteld. Maar, de volgende keer beter”.

Wintertraining

Vanaf medio oktober zullen er op de tennisbanen van onze vereniging weer tennistrainingen in de winterperiode worden aangeboden In het winterseizoen van 2010-2011 zal trainer Maurice Maessen een 15-tal tennislessen verzorgen op maandag en dinsdag..Kijk voor meer informatie op www.ltcittervoort.nl of mail naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .