Najaarscompetitie Jeugd dag 1
Op woensdag 31-8 heeft het team Ittervoort 2 de driekwartcompetitie aangevangen.

Vol goede moed togen Maaren, Anne-Bo en Aaron richting Maasniel voor hun eerste wedstrijd in de 3/4 competitie. Voor Anne-Bo was het best spannend aangezien dit haar eerste competitiewedstrijd ging worden. Maaren en Aaron hebben al enige ervaring en vonden het niet zo spannend. De tegenstanders bleken echter onverslaanbaar en na enige goede rallies moesten onze spelers van team "Spirit" toch het hoofd buigen. Anne-Bo heeft zich prima staande gehouden in haar eerste "echte" wedstrijd, alleen die rot opslag! Maar.....oefening baart kunst!!

Najaarscompetitie Senioren Mix dag 1
Ook  dit jaar neemt L.T.C. Ittervoort weer deel aan de najaarscompetitie met een senioren mix team. Op 3 september ontvingen wij onze tegenstander Baexem 2 onder een prachtige zonnehemel.
Veteraan Roy Lupsen en debutant Jeroen Schreurs betraden het kunstgras voor de heren dubbel. Degelijk spel van beide heren beloonde Jeroen meteen met zijn eerste overwinning. Proficiat!
Tegelijkertijd namen Suzan Ramakers en Jannie Vries de rackets op in de dames dubbel. De aan elkaar gewaagde spelers speelden een mooie pot met alweer een winst voor Ittervoort!!
Roy en Jannie begonnen goed aan de mix door meteen de eerste set binnen te slepen. Baexem herpakte zich en daarmee de tweede set. De derde set werd niet aangevangen, Roy gaf aan niet verder te kunnen spelen vanwege een spierblessure waarmee de winst naar Baexem ging.
De tweede mix werd opgepakt door Suzan en Jeroen. De tegenstander bleek te sterk en eiste de overwinning op. Hiermee werd de dag afgesloten met een 2-2 gelijkspel.