LTC Ittervoort, Voorjaarscompetitie dag 1
Op zaterdag 7 april heeft de eerste wedstrijddag van de voorjaarscompetitie plaatsgevonden. Hieronder vindt u verslagen van de betreffende teams.

Heren 17+
De 1e competitiewedstrijd van het herenteam 17+ in de 1e klasse is geëindigd in een 5-1 nederlaag tegen Kerkrade. Het verschil met de 2e klasse was wel degelijk te merken. In de 1e singel moest Roy van Vlijmen wennen aan de baan, daarnaast werd hij met vlagen weggespeeld maar kon evengoed nog redelijk bijblijven. Helaas een 3-6 4-6 verlies. De 2e singel speelde Ruud Coenen een partij op hoog niveau wat hij maarliefst met 6-3 6-1 won. Daarna kwam een thriller wat Bart Geukemeijer helaas nipt verloor van zijn Italiaans/Duits/zuidlimburgse tegenstander Gino. Gino won de 3e set met 6-4. De 4e singel eindigde in een deceptie, Dennis van de Heuvel kwam niet in zijn ritme en had geen kans en verloor kansloos in 2 sets. Toen begonnen de mannen aan de dubbel, de 1e dubbel was redelijk gelijkwaardig, maar de mannen uit Kerkrade waren op de beslissende momenten net iets beter dan Ruud Coenen en Roy van Vlijmen en wonnen met 7-5 6-2. In de 2e dubbel moest Roy Lupsen en Edwin Lormans spelen, ze speelden een best redelijke wedstrijd maar de tegenstanders waren gewoonweg te goed, met toch wel mooie punten moesten ze toch met 6-0 6-4 het onderspit delven.

Vliegende start voor het heren 50+ team
Het heren 50+ team heeft op de eerste competitiedag flink uitgehaald tegen Swalmen. Met een 5-0 overwinning werd de eerste stap naar het kampioenschap gezet.
Pierre Vleeshouwers speelde de 1e enkelpartij en won deze vrij gemakkelijk met 6-2 en 6-2.
Ook Jan Vries was goed op dreef in de 2e enkelpartij en liet zijn tegenstander volstrekt kansloos. In een mum van tijd werd het 6-2 en 6-0.
De dubbel van Piet Ramakers en Ger Konings was een stuk lastiger. In beide sets werd een achterstand van 3 games weggewerkt, setstanden waren 7-5 en 6-5.
De 2e dubbel van Ben Gubbels en Pierre Vleeshouwers werd snel gewonnen 6-1 en 6-1.
De 3e dubbel  van Piet Ramakers en Ben Gubbels was weer iets spannender , maar ook deze klus werd uiteindelijk geklaard door de Ittervoorter heren, uitslag 6-3 en 6-3. De kop is er af, volgende wedstrijd vindt plaats op zaterdag 14 april tegenstander is Reuver 1.

Mix 17+
Een koude en winderige 1e wedstrijddag werd door Guido Lemmens en Jannie Vries aangevangen met de heren en dames enkelspelen op de Ittervoortse banen. Jannie werd overklast op de Ittervoortse banen door haar niveau 4 tegenstander en delfde het onderspit met 2-6 0-6. Guido verging het niet beter. Steeds elkaar breakend ging de eerste set met 4-6 naar Grevenbicht waarna met 0-6 de wedstrijd afgesloten werd. De mix werd hoopvol aangevangen door Hans van der Vondervoort en Peggy Craemers. Na een voorsprong in de eerste set voor Ittervoort werd de wedstrijd uiteindelijk door Grevenbicht opgeëist met 5-7 2-6. Jannie en Peggy kwamen in de dames dubbel niet verder dan een 0-6 2-6 nederlaag. Tenslotte speelden Hans en Guido de herendubbel. De wedstrijd kende vele deuces welke telkens de kant van de tegenstanders op vielen. Met 2-6 3-6 werd de wedstrijddag afgesloten met een 0-5 nederlaag. In tegenstelling tot de sportieve resultaten waren de hamburgers wel een groot succes!