Zaterdag werd de 4e voorjaarscompetitiedag gespeeld. Hieronder vindt u de verslagen. De Mix en 50+ teams hebben vanwege het slechte weer niet gespeeld.

Heren 17+ 1e klasse
Tijdens de 4e competitieronde moest het 1e herenteam naar koploper Meijel toe. Na een hele morgen regen was het gelukkig om half 2 droog. De 1e singel werd wel vlotjes in 2 sets verloren. Bart had pap in zijn benen maar wel een leuk feest gehad de avond van te voren. De 2e singel werd gespeeld door Roy van Vlijmen, de degelijkheid zoals altijd was er weer, ondanks dat hij de ballen niet diep genoeg kreeg was hij te taai voor zijn tegenstander, hierdoor was de stand op 1-1 gekomen. Toen kwam de thriller van de dag, mooie rally’s, goede slagenwisselingen, spannende lange games, het was Ruud die zijn tegenstander wist te slopen na 3-6 7-6 6-3 winst. De 4e singel kwam Peter niet op stoom, maar door een goede tiebreak en een degelijke 2e set werd ook deze partij in winst omgezet. Ofwel ze stonden met 3-1 voor na de singels. De 1e dubbel hadden Bart en Roy Lupsen niet veel kans ondanks dat ze in de 2e set nog redelijk konden bijblijven. Het toetje van de dag was de 2e dubbel van de herboren Dennis en Ruud. De op papier betere tegenstanders werden met 6-1 6-1 van de baan af geblazen door erg goed spel. De koploper werd met een 4-2 nederlaag in Meijel achtergelaten en spelertje van de week is dit keer niet aan de orde, deze week zijn het spelertjes van de week, Dennis en Ruud bravo.

Heren 17+ 3e klasse.
De zon schijnt niet altijd.
Op de 4e wedstrijddag staat  de wedstrijd tegen onze buurvereniging Tell op het programma. Niet echt een laagvlieger in onze klasse. Dat betekent dus alle zeilen bijzetten en duimen voor een goed resultaat. Kopman William starte voortvarend nam in de eerste set een 3-0 voorsprong. Helaas moest deze prijs gegeven worden en ging de eerste set met 3-6 verloren en viel ook de tweede met 2-6 ten prooi aan zijn tegenstander.  Jan weerde zich kranig maar ook hij kon niet voorkomen dat de tegenstander met de winst aan de haal ging 3-6, 4-6. Ook René's pogingen een punt binnen te slepen stranden op de ambities van de tegenstander 2-6, 4-6. Al onze hoop dan ook gevestigd op Hans en niet vergeefs want na een fel bevochten eerste set die in de tie-break  gewonnen werd walste Hans in de tweede over zijn tegenstander heen een mooie 7-6, 6-0 overwinning.  Ons kruit bleek daarna verschoten beide dubbels gingen in twee sets verloren. Na een winderige regenachtige middag gingen onze opponenten uit Ell met een 5-1 winst naar huis en de zon die ging toch weer schijnen.