Op 24 mei werd de 6e wedstrijddag van de voorjaarscompetitie gespeeld.

Ittervoort Heren 1 17+ 1e klasse
In de vroege ochtend van 24 mei werden de heren van LTC Ittervoort verwacht in Nederweert. Een confrontatie met het plaatselijke NTC stond op het programma. De vooraf zo gevreesde zesde speelronde eindigde op memorabele wijze: een 1-5 winstpartij. Bart beet het spits af tegen NTC's kopman. Het werd een wedstrijd met twee gezichten. Nadat een uitmuntende Bart ruim anderhalve set de meerdere was keerde helaas langzaam het tij. Roy van Vlijmen had duidelijk last van de vervroegde aftrap want lange tijd leek Roy slaperig. Echter een ontbijt van verse krentenbollen legde - gelukkig - de bodem voor een zeer gewenste comeback: 1-1. Aan de wedstrijd van Ruud behoeven weinig woorden vuil gemaakt te worden. Enkel game 1 ging verloren. Peter sloopte zijn tegenstander letterlijk en figuurlijk. Een zeer terechte nominatie voor de speler-van-de-week bokaal was het gevolg. Met een 1-3 voorsprong op zak en met de families Janssen en Lupsen als aandachtig toeschouwers werd de spreekwoordelijke arena met veel vertrouwen betreden voor de dubbelspelen. Bart en Peter speelden uitmuntend. Superlatieven komen hier te kort. Volgens de tegenstanders lag het aan de baan, ballen en aan fysieke mankementen. Wij weten natuurlijk beter! En dan hebben we het dubbelspel van Edwin en Roy Lupsen nog niet besproken. Wat een koningen die mannen. Hulde, hulde, hulde! Wederom twee nominaties voor de speler-van-de-week bokaal. Resumerend: Het werd een dikverdiende 1-5 afdroogpartij! Supporters bedankt!

Ittervoort heren 2  - NIP heren 3
We hebben inmiddels geen kampioensaspiraties meer maar een goed resultaat blijft heilig.
De  spelers line up werd daarom door William, Art, Hans en Jan tactisch  bepaald.
William als kopman werd getrakteerd op een te sterke tegenstander ondanks dat hij zijn eigen niveau duidelijk haalde lukte het niet om deze een set af te troggelen 3 – 6, 1 – 6. Art die in het tactische concept de tweede partij speelde was duidelijk een maatje te klein voor zijn tegenstander 0 – 6, 0 – 6.  Onze hoop was dan ook nadrukkelijk gevestigd op de twee laatste enkelspelen. Hans  streed lang voor een goed resultaat maar moest helaas in de derde set zijn meerdere erkennen in een uiterst fitte tegenstander 4 -6. 6-1, 2-6. Jan greep met goed spel de laatste partij en won overtuigend met 7-6, 6-2.
1-3 na de enkelspelen en met hoop op nog een winst in de dubbels werden deze gestart.  Helaas moest de tweede dubbel al snel  prijsgegeven worden door een blessure van Jan bij een 3-6, 3-0 stand.  Hans en William haalden het net niet en moesten de winst laten aan de tegenstanders 4-6, 6-7. Uitslag 1-5.