Op 31 mei werd de laatste dag van de voorjaarscompetitie gespeeld.

Het herenteam 17+ 1e klasse van L.T.C. Ittervoort eindigde het seizoen 2014 op het fijn gemalen baksteen van tennisvereniging kessel. Een ondergrond waarvan menig tennisliefhebber houdt. Echter, er bestaat eveneens een slag tennisvolk dat van deze ondergrond gruwelt. Zo ook binnen de gelederen van LTC. Roy van Vlijmen behoort absoluut tot de eerste categorie. Wat een topper die Roy! Hulde! Een werkelijk prachtige gravelwedstrijd werd na drie uur speeltijd in Ittervoorts voordeel beslist. Ruud stond voor partij twee op het wedstrijdblad. Laat ik u zeggen dat Ruud tot categorie II behoort.  Het vermelden van de uitslag is de inkt dan ook niet waard. Peter had weinig moeite in partij drie. Degelijk, solide en zelfbewust reeg hij de games aan elkaar. Peter klopte daarmee nadrukkelijk aan de deur voor het verkrijgen van de door hem o zo vurig gewenste speler-van-de-week bokaal. Voor partij vier stond Roy Lupsen op de rol. Bij vlagen dartelde onze Roy als een jonge hinde over de baan. Echter, ondanks twee gedegen sets viel onze Roy toch ten prooi aan zijn Kesselse tegenstander. De dubbels werden vervolgens solide binnengesleept. Ruud en Peter hadden iets goed te maken na hun nederlaag tegen Helios. En dat hebben de heren uit Kessel geweten: 6-2 6-0. Roy van Vlijmen en diesel Dennis zorgden met hun dikverdiende overwinning voor Ittervoorts victorie. De heren sluiten het seizoen af op een zeer verdienstelijke tweede plaats in de eindrangschikking. Een dankwoord aan de families Lupsen, van Vlijmen en Janssen is zeer op zijn plaats. Dank! En Peter, hij is voor jou hoor! Dikke pluim!

Heren 17+ 3e klasse.
Op de laatste competitiedag van de voorjaarscompetitie mochten de heren van Ittervoort "team 2" het opnemen tegen Potec uit Posterholt. Op papier een zware tegenstander uit de top 3 van de ranglijst. Helaas werd het vermoeden werkelijkheid in de eerste 3 singles; achtereenvolgens verloren William, Rene en Art redelijk kansloos hun singles; de heren van Potec waren simpelweg beter. Rots in de branding Hans wist, na wat "mental coaching" en tactische aanwijzingen van hoog niveau van zijn teamgenoten, een knappe drie-setter uit het vuur te slepen. De dubbels werden helaas ook verloren. Ondanks het verlies werd er op momenten in allebei de wedstrijden zeer goed tennis op het Posterholtse gravel gelegd. De zonovergoten dag werd in stijl afgesloten op het terras met een welverdiend glaasje bier! Conclusies aan het einde van de voorjaarscompetitie: handhaving in de derde klasse(doel glansrijk bereikt!!), mooie en spannende wedstrijden, passie en strijd, heerlijk eten (dankjewel Jan!) en een hele mooie basis van het nieuwe "team 2" voor de najaarscompetitie!!