CLUBKAMPIOENSCHAPPEN SENIOREN DUBBELSPEL L.T.C. ITTERVOORT

In de week van 26 oktober t/m 1 november 2015

Het zomerseizoen loopt ten einde. Daarom is het weer tijd om de clubkampioenschappen senioren dubbelspel van het jaar 2015 te organiseren.

De clubkampioenschappen dubbel senioren worden gehouden in de week van 26 oktober t/m 1 november 2015.
Afhankelijk van het aantal deelnemers en de sterkte van de koppels wordt er een indeling gemaakt. Als koppel speel je minimaal 2 wedstrijden. Er wordt gespeeld in de categorieën:
- Damesdubbel
- Herendubbel
- Mixed dubbel

De bedoeling is om je individueel in te schrijven. De wedstrijdcommissie zal proberen koppels samenstellen die qua sterkte aan elkaar gewaagd zijn. Maar koppels kunnen zich ook inschrijven (mocht een ingeschreven koppel te sterk geacht worden, kan de wedstrijdcommissie voorstellen om een andere indeling te kiezen).

Inschrijven is mogelijk tot en met donderdag 22 oktober 2015 middels onderstaand inschrijfformulier in te leveren bij familie Lupsen (Begoniastraat 45 in Ittervoort) of een mail te sturen naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. . Junioren vanaf 16 jaar mogen inschrijven voor de clubkampioenschappen dubbel voor senioren. De indeling van poules gebeurt door de wedstrijdcommissie. Categorieën kunnen samengevoegd worden bij te weinig deelnemers.

Graag duidelijk aangeven op welke dagen of tijdstippen je niet beschikbaar bent. Om iedereen tegemoet te komen met bepaalde verhinderingen en dat deze clubkampioenschappen dit jaar weer kunnen plaatsvinden zal in overleg met de aanwezige deelnemers besloten worden wanneer de finale gespeeld zal worden.

-------------------------------------
Inschrijfformulier clubkampioenschappen dubbel L.T.C. Ittervoort voor senioren 2015.

Naam:

Neemt deel aan de clubkampioenschappen dubbel 2015.

О Damesdubbel         (eventuele naam partner …………………………….)
О Herendubbel           (eventuele naam partner …………………………….)
О Mixed dubbel          (eventuele naam partner …………………………….)

Niet beschikbaar op:
--------------------------------------