“Daar stond je dan vanavond. Het was erg spannend maar toch ook fijn. Maar zoals bij elke wedstrijd kan er maar een de winnaar zijn!” Legendarische zinsnedes van Hennie H. waarmee de mannen van LTC I groot zijn gebracht.

Als Hennie de kraker uit speelronde III, LTC vs Meijel, had gezien was hij vast spontaan beginnen te zingen. Spannend was het namelijk vanaf minuut 1 op Ittervoorter grond. Roy van Vlijmen, wat een karaktervent. Prachtige pot en gestreden voor wat hij waard was. Helaas volgde er na een lange partij geen waardering in punten. Vervolgens waren het pief paf Peter (Dreesen), razende Ruud (Coenen) en boem boem Bart (Geukemeijer) die Ittervoort op een mooie 3-1 voorsprong zetten. Met het zand tussen de oren, het weer was bij vlagen hels,  en na een kleine oorwassing voor Peter, Roy (Lupsen), Dennis (van den Heuvel) en Ruud in de dubbelspelen verlieten de heren uiteindelijk met een gelijkspel het Ittervoorter park. Toch een kleine kater na zo’n mooi begin! Spannend was het in ieder geval zeker op deze 23e april. Maar, zoals Hennie al zei, ook fijn. Fijn om met de mannen bij elkaar te zijn! De supporter van de week-bokaal gaat dit keer naar een mooie jongedame: Sam Lupsen. Sam, proficiat!

De 3e seizoenswedstrijd  moesten wij aantreden tegen medekoploper Apollo uit Sevenum
Op voorhand wisten we al dat dit een moeilijke wedstrijd zou worden want 2 van onze sterkste spelers waren geblesseerd.
René moest het in het 1e enkelspel opnemen tegen de op papier sterkere tegenstander. René speelde in het begin zeer sterk en won de 1e set met 7-5. Maar daarna kwam zijn tegenstander, mede ook door zijn zeer harde service, beter in zijn spel en uiteindelijk verloor René met 6-4 en 6-3.
Het 2e enkelspel werd gespeeld door Ger. Deze tegenstander was voor Ger veel te sterk. In een mum van tijd verloor hij met 2x 6-1.
Ben en Ger speelde samen in de 1e dubbel. De wedstrijd ging steeds gelijk op en maar uiteindelijk waren de mannen uit Sevenum toch degene die overwinning naar zich toetrokken. Setstanden 7-5 en 6-4.
In de  2e dubbel  speelde Piet en Ben samen. De 1e set ging snel verloren met 6-2. De 2e set dreigde een kopie te worden van de 1e , want alweer snel was het 5-1 voor de tegenstanders, niet omdat ze slecht speelde maar omdat het geluk steeds aan de Sevenumse zijde was. Maar bij 5-1 kwam de ommekeer, en uiteindelijk werd het 7-5 voor Piet en Ben. In de derde beslissende set werd de opgaande lijn vastgehouden en de set werd met 6-4 binnen gesleept.
De 3e dubbelpartij werd gespeeld door Piet en René. Hierin kwamen ze snel voor tot 3-0 maar de daarna kwamen de tegenstanders terug tot 3-3 waarna de strijd gelijk op tot ging 6-6. In de beslissende tiebreak waren de tegenstanders het gelukkigst en wonnen deze dan ook . In de 2e set ging het gelijk op tot 4-4  maar daarna plaatsen de mannen van Sevenum hun beslissende break en werd het 6-4 in Sevenums voordeel.
Eindstand 4-1 voor Apollo.

De volgende wedstrijd is zaterdag 7 mei thuis  tegen Borgharen.