Beste leden,

Velen van jullie zullen deze week naar de persconferentie van het kabinet gekeken hebben.
Er komt weer enig zicht op de mogelijkheid te gaan tennissen.

Allereerst willen wij als bestuur steun betuigen aan diegenen die door het coronavirus (zwaar) getroffen zijn of binnen familie-/kennissenkring moeilijke tijden doorgemaakt hebben.

Wij zijn als vereniging voornemens om het tennissen volgende week, vanaf 12 mei, op te starten, natuurlijk onder verantwoorde omstandigheden, zoals die door het RIVM opgesteld zijn:
•    thuis blijven met (lichte) klachten
•    1,5 meter afstand
•    vaak handen wassen
Volgens het protocol van de KNLTB is het voorlopig tot 1 juni alleen mogelijk om te tennissen op basis van een baanreservering en in vorm van enkelspel. Er wordt verzocht om maximaal 5 minuten van te voren aanwezig te zijn en na het tennissen weer gelijk naar huis te gaan. Er is een uitzondering op deze voorlopige regel. Leden uit hetzelfde gezin mogen wel bij elkaar staan aan dezelfde kant.

De kantine en kleedlokalen zijn gesloten.
Toiletgebruik is natuurlijk wel mogelijk net zoals de bediening van de lichten, mocht dit nodig zijn.

Ons voorstel is nu dat je via whatsapp een bericht naar Roy stuurt (06-14539902) en dat hij, zolang dit verplicht is, deze registratie bij houdt. Vermeld in je bericht de gewenste begin- en eindtijd en met wie je gaat tennissen. Let op: beiden leden dienen een app te sturen.

Bovenstaande is nog onder voorbehoud, omdat we nog niet zeker weten of de gemeente ons voorstel goed moet keuren. Zodra dit bekend is hoor je daar meer over.

We vertrouwen erop dat iedereen zich aan de regels houdt om boetes voor jezelf en voor de club (zelfs eventuele sluiting) te voorkomen. Mochten er nog vragen zijn dan kunnen deze uiteraard gesteld worden.

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van L.T.C. Ittervoort